Na konferencji prasowej firmy CD Projekt po raz pierwszy prezentowana była druga odsłona gry cRPG Wiedźmin.
* Fabuła drugiego
Wiedźmina – tak jak pierwowzór - będzie odwoływać się do wydarzeń i problemów rzeczywistego świata.
* Kluczowe elementy ekwipunku bohatera widoczne są na jego plecach.
* Podczas walki można tworzyć kombinacje złożone z uderzeń i czarów, a także używać wybuchowych pułapek i magicznych barier, które po kilkudziesięciu sekundach słabną.
* Walka jest bardziej dynamiczna, a także zręcznościowa, można płynnie wybierać kolejnych przeciwników, przełączając ich za pomocą przycisku na padzie.
* W wyprawie towarzyszą Geraltowi starzy znajomi, m.in. Triss, a następnie Jaskier.
* Podczas dialogów mamy do czynienia z większa liczbą ujęć kamery. Ponadto w czasie rozmowy niektóre kwestie dostępne są tylko przez chwilę – jeśli nie zdążymy ich wybrać, wygasną i uruchomiona zostanie domyślna wypowiedź. W trakcie dialogu liczba rozmówców może się zwiększać.
* Pokazywany jest początek pierwszego aktu, który widzieliśmy już na wczorajszym zwiastunie.
* Gra prezentowana jest przy wykorzystaniu pada do X360. To pierwsza grywalna wersja, pozbawiona jeszcze wielu pobocznych elementów, m.in. oprawy muzycznej.
* Akcja
Wiedźmina 2 rozpoczyna się po udaremnieniu zamachu na króla Foltesta.
* Gotowy produkt trafi na rynek za około rok.
* Po raz kolejny przygody Geralta wiązać się będą z licznymi, dorosłymi wyborami moralnymi. W jednej z sytuacji przyjdzie nam na przykład wybierać pomiędzy walką o uratowanie skazanego na egzekucję przyjaciela, a pozostawieniem go na pastwę losu.
*W grze widoczne będą konsekwencje wydarzeń, które działy się w części pierwszej.
* Wiedźmin 2 ma całkowicie nowy system animacji oraz walki, charakteryzujący się wysokim stopniem brutalności.
* Nad grą pracuje 70 osób, łączny czas pracy nad projektem wynosić ma 3,5 roku.
* Budżet gry znacznie przekroczy 27 mln zł, 100 tys. euro producenci otrzymają z dotacji unijnych.
*
Wiedźmin 2 przeznaczony jest na PC, ale producenci myślą o wydaniu go na konsolach nowej generacji. Ma na to pozwolić wysoka elastyczność silnika, który tworzono już pod koniec developingu „jedynki”.
*
Wiedźmin 2 tworzony jest na własnej, przeznaczonej do tworzenia gier cRPG technologii
CD Projekt RED.
Źródło:
"Vercetti"- GRY-OnLine
|
Villemo
|
2010-03-26 07:09:09
|
|